ΚΕΙΜΕΝΑ,ΛΕΞΕΙΣ , ΕΙΚΟΝΕΣ, ΑΛΛΟΤΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΞΕΝΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΓΙΖΟΥΝ,ΜΕ ΘΥΜΩΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ ....ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
Κυριακή, Οκτωβρίου 29, 2006
Η μεγάλη απεργία
Η μεγαλειώδης απεργιακή κινητοποίηση των δασκάλων που αφού διένυσε 6 εβδομάδες, συνεχίζεται τώρα με άλλες μορφές (24ωρη απεργία στις 3 και 9 του Νοέμβρη και πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια), συγκλόνισε ολόκληρη τη χώρα. Με πρωτοφανή συμμετοχή σε όλη τη διάρκειά της, έφερε στην επικαιρότητα τα ζητήματα της εκπαίδευσης (από τους μισθούς πείνας των εκπαιδευτικών, έως το ρόλο του σύγχρονου σχολείου). Ανέδειξε και αναδεικνύει την αυταπάρνηση και τη δύναμη των απεργών, τη δύναμη της συλλογικότητας, τη δύναμη της διεκδίκησης απέναντι στα ρεύματα της υποταγής και του συμβιβασμού. Παρουσίασε σε όλη την Κοινωνία την ανάλγητη στάση της Κυβέρνησης που αποδείχτηκε μίζερη και μικρόψυχη στους εκπαιδευτικούς αλλά με χαριστικές παροχές στους επιχειρηματίες , τους τραπεζίτες και στους περιώνυμους κουμπάρους. Έφερε στην επικαιρότητα και τις δυσλειτουργίες του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που αντί να προτείνει και να παρουσιάσει τις θέσεις του για την Παιδεία, αναλώθηκε σε εσωστρέφεια και θολές απόψεις (άρθρο 16 ). Ήταν και συνεχίζει να είναι η πρώτη ουσιαστική αντίδραση στην θεωρία των μονεταριστικών μονοδρόμων και του νεοφιλελεύθερου μοντέλου ανάπτυξης της χώρας. Ο αγώνας αυτός αναδεικνύει στην πρώτη γραμμή το ζήτημα της δημόσιας, δωρεάν εκπαίδευσης, το ζήτημα της κρατικής επιχορήγησης για την παιδεία. Απέναντι σ’αυτό το αίτημα που αγκαλιάστηκε και αγκαλιάζεται από χιλιάδες γονείς, από τους εργαζόμενους, από τους μαθητές και τους φοιτητές, η κυβέρνηση αντιτάσσει τον οικονομικό στραγγαλισμό της παιδείας και στο νέο προϋπολογισμό με το ακόμα πιο μειωμένο ποσοστό που προβλέπει. Διά στόματος πρωθυπουργού έθεσε ευθέως το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης, της εισόδου των χορηγών στην εκπαίδευση (π.χ. για τις σχολικές βιβλιοθήκες) μετατρέποντας την παιδεία από κοινωνικό δικαίωμα, που το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει, σε ατομική υπόθεση του καθενός και σε υπόθεση κερδοσκοπίας των ιδιωτών. Ο αγώνας μας είναι αγώνας διαρκείας, παρατεταμένος, πανεκπαιδευτικός και πανεργατικός. Οι εκπαιδευτικοί είναι περήφανοι για τον αγώνα που έδωσαν. Συνεχίζουν αποφασιστικά, συνεχίζουν μαχητικά προσπαθώντας να οικοδομήσουν στην πράξη εκείνο το μέτωπο παιδείας – εργασίας που θα μπει φραγμός στην αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου