Κυριακή, Μαρτίου 12, 2006

e-ημερολόγιο;

Προσπαθώ να θυμηθώ, αν έχω γράψει, αν έχω κρατήσει ποτέ ημερολόγιο. Δεν ξέρω αν η μνήμη μου είναι τόσο ασθενής πια, αλλά δεν θυμάμαι να έχω χαράξει ποτέ λέξεις για ημερολόγια παντός τύπου. Και τώρα γιατί; Τι είναι κείνο που με ωθεί να κρατώ τούτες τις σελίδες; Η ανάγκη για σχολιασμό των κειμένων μου; Η ανάγκη να κρατήσουμε επαφές με ανθρώπους που είνια μακριά; Θα δείξει...Άλλωστε βαριέμαι εύκολα...

--------------------------------------------------------------------------------------
Γιατί άραγε ο Κορωνιάς και ο Αλογοσκούφης μοιάζουν τόσο πολύ; Σαν αδέλφια μου φαίνονται. Και οι δυο σπουδαγμένοι στα καλύτερα σχολεία για την τάξη τους. Κολλέγια, Αγγλικά και Αμερικάνικα Πανεπιστήμια, μεταπτυχιακά. Και οι δυο ευθυτενής, με αστραφτερές συζύγους και βίλες μυθικές, η χαρά του life style, μάλλον και οι δυο μέλη στο ίδιο tennis club. Και οι δυο τόσο χαμένοι, όταν ήρθαν τα άσχημα νέα: Η απόφαση του eurostat για την απογραφή και οι υποκλοπές. Να τους λυπάσαι... Κι όμως δεν τους λυπάμαι. Χαιρέκακα περιμένω να χάσουν τούτη την γυαλισμένη εξωτερική εμφάνιση και να φανούν όπως πραγματικά είναι: Μικροί!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: